sobota, 11 czerwca 2016

Witam wszystkich:-)
Długo zastanawiałem się nad sensem stworzenia własnego bloga. Po pierwsze permanentny i chroniczny brak czasu długo mi to uniemożliwiał, a po drugie obawa, że treści wpuszczone w internet zaczną krążyć po różnych jego czeluściach i żyć własnym życiem:-( Co niekoniecznie byłoby zgodne i z treścią jaki i poniekąd ideą tego bloga. 
Wreszcie mając już czasu w bród postanowiłem dobrze go wykorzystać:-) Namawiany przez wielu od lat, a ostatnio przez miłą znajomą, postanowiłem ruszyć z własnym blogiem!!!
Jego tytuł - "W górach i nie tylko" - odnosi się do miejsc, gdzie w miarę możliwości najchętniej spędzam wolny czas. W górach oczywiście najczęściej, ale przecież na nich świat się nie kończy. Będą tu również wpisy z reszty kraju, z mojej najbliższej okolicy, a być może i zza granicy:-) Nawet się spoko zrymowało:-)

Z uwagi na to, że nie mam praktycznie żadnego doświadczenia w pisaniu i tworzeniu bloga, z pewnością pojawią się na nim błędy i duże niedociągnięcia techniczne. Dlatego proszę o wyrozumiałość, a z czasem na pewno wszystko ogarnę:-)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz